سال تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین

×

عبارت خود را درج و جهت جستجو "Enter"را بفشارید

مسئول واحد:سمیه ادیب/کارشناس پرستاری

شرح وظایف سمت مسئول بهبود کیفیت  به شرح ذیل می باشد :

 

  1. -        همکاری با تیم مدیریت اجرایی جهت نیل به اهداف کلان مرکز
  2. -       ارائه آمار و گزارشات برحسب دستور مقام ما فوق و تکمیل فرم های آماری و مالی
  3. -       شرکت فعال در جلسات و کمیته های بیمارستانی
  4. -       تدوین برنامه عملیاتی سالیانه و ارائه گزارش پیشرفت بزنامه به صورت دوره ای
  5. -       تدوین برنامه بهبود و کیفیت ایمنی فراگیر سالیانه
  6. -       تهیه کلیه مستندات بخشها و واحدها از طریق کار گروهی
  7. -       برگزاری کمیته دفتر بهبود کیفیت
  8. -      برنامه ریزی و نظارت کلی بر اجرای ممیزی داخلی بر اساس استانداردهای اعتبار بخشی جمع آوری و تحلیل داده بیمارستان
  9. -       تهیه گزارش پیشرفت جهت مدیر ارشد
  10. -      بازنگری کلیه مستندات در سیستم مدیریت کیفیت
  11. -      برنامه ریزی و نظارت فرآیند و رضایت سنجی بیماران و مراجعین و کارکنان
  12. -     تعیین خط مشی و نظارت عملکرد واحد رسیدگی به شکایات نظرات و پیشنهادات
  13. -    پایش داده ها و اقدامات و مداخلات مدیریتی 
  14. -    پایش داده ها و اقدامات و مداخلات مراقبت بالینی
  15. -     رعایت استاندارد های پوشش واحد مربوطه
  16. -     انجام سایر امور محوله طبق قانون و یا دستور مقام مافوق
niafam espritportal

سامانه ی گفتگوی آنلاین نیافام